page_banner

nutizie

foglia di policarbonate anti-fog

1. A cundensazione di gocce di nebbia riducerà a trasmittanza luminosa di u fogliu, riduce a pruduzzione, aumenta l'incidenza di malatie è insetti, è distrughjenu l'ambiente ecologicu in a serra.Sottu à una certa umidità in a serra è a differenza di temperatura trà l'internu è l'esterno, a condensazione di goccia inevitabbilmente accade, ma u materiale anti-fog dripping pò aiutà à risolve u prublema di periculu.A tecnulugia patentata zero-drop pò aumentà a tensione di a superficia trà l'acqua fredda è a foglia di policarbonate, cuntrullendu cusì a nebbia.

serra di policarbonate

2. In più di tutte e proprietà eccellenti di u policarbonate di u platu, u fogliu di policarbonate di goccia anti-nebbia pò ancu esse funzione di goccia anti-nebbia, cusì chì l'umidità in l'aria hè formata uniformemente nantu à a piastra in picculi gocce d'acqua è distribuite nantu à u piattu, longu u pianu inclinatu (plate rib A direzzione di sliding à a riva di u verde invece di dripping direttu, in modu di ottene frutti anti-drip, dunque, hè utilizatu in i prughjetti di serra.

3. Fog POLYCARBONATE Anti-fogging, utilizendu materiali è tecnulugia tedeschi anti-gote, trasfurmatu da un prucessu speziale infrared high-tech, a superficia di u fogliu hè distribuitu uniformemente cù un revestimentu anti-goccia d'alta cuncentrazione.

4. A diffarenza di temperatura trà l 'internu è fora di u c materiale foglia serra vi causari vapuri acqua à esse suspettatu à esse dipositu nant'à i mura è tettu in u serra, furmendu picculi gocce nuvola, riducendu a transmittance di u sole, è per via di più condensazione, parranu di caduta è dannu i pianti.A funzione di u revestimentu anti-goccia hè di aumentà a tensione di a superficia, in modu chì a nebbia d'acqua formata nantu à a superficia si riunisce rapidamente in gocce d'acqua è scorri in u muru di foglia.

serra in policarbonate ondulatu

Sinhai Plastic Sheet Co., Ltd. furnisce fogli di POLICARBONATE.I fogli di POLICARBONATE d'alta qualità sottu u fabricatore sò tutti fatti di Bayer Makrolon importati o di policarbonate Saudi novi materie prime.Tutte e specificazioni sò abbastanza grossi, è a capa UV hè attaccata da a tecnulugia avanzata di co-extrusion d'equipaggiu, chì hè abbastanza per resiste per deci anni.L'irradiazione UV ritarda l'invechjamentu.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/

 


Tempu di Postu: 27-Nov-2021

Lasciate u vostru Messaghju