page_banner

nutizie

Classificazione di u fogliu cavu di PC: foglia di pc à doppia parete, foglia di pc multiwall, foglia di pc di nido d'ape, foglia di pc di cristallo, foglia di policarbonate di bambù.

foglia di policarbonate cavu 

Caratteristica foglia di policarbonate cavu:

(1) Trasmittanza di luce: A trasmittanza di luce di u fogliu cavu di PC pò ghjunghje sin'à 89%, culori diffirenti è transmittance.which differente hè bella cum'è vetru.I pannelli UV-coated ùn pruduceranu micca ingiallimentu, atomizazione, è una trasmissione di luce povira sottu u sole.Dopu à deci anni, a perdita di trasmissioni di luce hè solu 6%, a rata di perdita di PVC hè altu cum'è 15% -20%, è a fibra di vetru hè 12% -20%.

(2) Resistenza à l'impattu: A forza di l'impattu di u fogliu di PC hè 250-300 volte quella di u vetru ordinariu, 30 volte quella di fogli acrilichi di u listessu spessore, è 2-20 volte quella di u vetru temperatu.Ùn ci sarà micca cracke quandu cascà dui metri sottu un martellu di 3 kg.A reputazione di "vetru" è "sound steel".

(3) Anti-uv: U fogliu di PC hà un revestimentu anti-ultraviolet (UV) da una parte, è un trattamentu anti-condensazione da l'altra parte, chì integra funzioni anti-uv, insulazione termica è anti-goccia.Puderà bluccà i raghji ultravioletti da u passaghju, è hè adattatu per a prutezzione di opere d'arte preziose è esibiti da danni da i raghji ultravioletti.

(4) Pesu ligeru: A gravità specifica hè solu a mità di quella di u vetru, chì salva u costu di u trasportu, a manipulazione, a stallazione è u quadru di supportu.

(5) Ritardante di fiamma: U standard naziunale GB50222-95 cunfirma chì u fogliu di PC hè un gradu di ritardante di fiamma, vale à dì, u gradu B1.U puntu di ignizione di u fogliu di PC hè di 580 gradi Celsius, è si spegnerà automaticamente dopu avè lasciatu u focu.Ùn pruducerà micca gas tossicu durante a combustione è ùn prumove micca a diffusione di u focu.

(6) Flessibilità: A curvatura à u fretu pò esse aduprata in u situ di custruzzione secondu u disegnu di u disignu, è pò esse installatu in un arcu, tettu semicircular è finestra.U raghju minimu di curvatura hè 175 volte u gruixu di u fogliu aduttatu, è a curvatura calda hè ancu pussibule.

(7) Isolamentu di u sonu: u fogliu di PC hà un effettu di isolamentu di u sonu evidenti, è hà un insulamentu di u sonu megliu cà u vetru è a lastra acrilica di u listessu spessore.Sottu à u listessu spessore, l'insulazione acustica di u fogliu di PC hè 3-4DB più altu ch'è quellu di u vetru.Internaziunale, hè u materiale di scelta per e barriere di rumore di l'autostrada.

(8) Risparmio energeticu: mantene frescu in l'estiu è mantene caldu in l'invernu.U fogliu di PC hà una conductività termale (valore K) più bassu di quellu di u vetru ordinariu è altri plastichi, è u so effettu d'isolamentu termale hè 7% -25% più altu ch'è quellu di u stessu vetru.U calore hè finu à 49%.Cusì, a perdita di calore hè assai ridutta.Hè aduprata in l'edificazioni cù l'equipaggiu di riscaldamentu è hè un materiale ecologicu.

(9) Adattabilità à a temperatura: u fogliu di policarbonate ùn serà micca friddu friddu à -100 ° C, è ùn sarà micca addolcitu à 135 ° C, è a so meccanica è e proprietà meccaniche ùn cambiaranu significativamente in ambienti duri.

(10) Resistenza à u clima: u fogliu di PC pò mantene a stabilità di diversi indici fisichi in a gamma di -40 ℃ à 120 ℃.Dopu à 4000 ore di prova di intemperia artificiale, u gradu di giallu era 2, è a trasmittanza di a luce hè diminuita da solu 0,6%.

(11) Anti-condensazione: Quandu a temperatura esterna hè 0 ℃, a temperatura interna hè 23 ℃, è l'umidità relativa interna hè più bassa di 80%, a superficia interna di u materiale ùn cundensa micca.

(12) Varietà di culori

Baoding Xinhai Plastic Sheet Co.,ltd.. U sistema di produttu di a cumpagnia hè riccu.I prudutti principali sò foglia di policarbonate cavu, foglia di policarbonate solidu, foglia di policarbonate ondulata, foglia speciale di canopy di vittura PC, etc. À u listessu tempu, attraversu i sforzi incessanti di i tecnichi di a cumpagnia, u fogliu di PC anti-fog, u fogliu d'isolamentu termicu di PC, Foglia antistatica per PC, foglia indurita per PC, foglia ignifuga è altri prudutti novi di serie di policarbonate PC.

baoding-xinhai-plastic-sheet-co.,ltd

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu di fabbrica: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di posta: 30-lugliu-2021

Lasciate u vostru Messaghju