page_banner

nutizie

A foglia di policarbonate hè un novu tipu di tavola di sole, è a so prestazione eccellenti face a prima scelta per i materiali di tetti per e camere di sole.

Eccellente prestazione di a veranda di foglia di policarbonate.

1.Keep frescu in l'estiu è mantene caldu in l'invernu.A conductività termale (valore K) di u bordu di policarbonate hè più bassu di quellu di u vetru ordinariu è l'altri plastichi, è l'effettu di l'insulazione di u calore hè 4 volte più altu ch'è quellu di u stessu vetru.L'insulazione termica di u bordu di policarbonate hè finu à u 49%.Cusì, a perdita di calore hè assai ridutta.Hè aduprata in l'edificazioni cù l'equipaggiu di riscaldamentu è hè un materiale ecologicu.

policarbonate-solarium

2.Ci hè una capa di co-estrusione nantu à a superficia di a stanza di u sole flat-top per prevene a resina da a fatigue è u giallu causatu da i raghji ultraviolet di u sole.A superficia co-estrusa di a superficia hà ligami chimichi per assorbe a luce ultravioletta è cunvertisce in luce visibile, chì hà un bonu effettu stabilizzante nantu à a fotosintesi di a pianta.Dopu à 4000 ore di prova di intemperia artificiale, u gradu di giallu hè 2, è u valore di riduzzione di trasmittanza di luce hè solu 0,6%.A perdita di trasmissioni di luce di u bordu di deci anni utilizatu da a nostra cumpagnia hè solu 6%, a rata di perdita di PVC hè cum'è 15% -20%, è a fibra di vetru hè 12% -20%.

3.Adattabilità à a temperatura: U bordu di policarbonate ùn serà micca friddu brittle à -100 ° C, è ùn si stende à 135 ° C, è a so meccanica è e proprietà meccaniche ùn cambianu micca significativamente in ambienti duri.

solidu-policarbonate-foglia-solarium

4.Resistenza à u clima: U bordu di policarbonate pò mantene a stabilità di diversi indicatori fisichi in a gamma di -40 ° C à 120 ° C.Test di intemperie artificiale per 4000 ore, u gradu di giallu hè 2, u valore di riduzzione di trasmittanza di luce hè solu 0,6%.

5.Anti-condensation: Quandu a temperatura esterna di a stanza di u sole hè 0 ℃, a temperatura interna hè 23 ℃, è l'umidità relativa interna hè più bassa di 80%, a superficia interna di u materiale ùn cundensa micca.

Eccellente prestazione hà creatu una pusizioni di u mercatu irremovibile per i fogli di policarbonate, creendu un sognu di sole perfettu per parechje famiglie.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021

Lasciate u vostru Messaghju