page_banner

nutizie

A causa di a so bona permeabilità di luce, l'insulazione di u sonu, a resistenza à l'impattu è a flessibilità, a foglia di PC hè stata largamente usata in diversi campi, da e strade residenziali à l'edificazioni di l'ingegneria, è ancu l'equipaggiu d'altu esigenza in laboratori. Hè diventatu u fogliu più utilizatu. A causa di a so larga gamma di usi, certi persone inevitabbilmente si dumandanu, hè a foglia di policarbonate veramente micca tossica è amichevule per l'ambiente? Pò esse usata per un bellu pezzu? Oghje hè ancu assai tempu per piglià à capisce se i pannelli di tettu di policarbonate hè ecologicu?

 serra-foglia di policarbonate

Foglia solida di policarbonate di culore

A foglia di PC hè principalmente divisa in foglia solida per PC è foglia cava per PC.Ancu s'è l'aspettu è u scopu di i dui tipi di fogli sò assai diffirenti, sò tutti processati cù l'usu di policarbonate polimeru cum'è materie prime.Dunque, sè vo vulete sapè chì i fogli di PC sò veramente amichevuli di l'ambiente è micca tossichi, prima deve capisce u policarbonate.Polycarbonate o PC hè un tipu di resina termoplastica.A so catena moleculare cuntene carbonate, generalmente cristalli granulari incolori è inodori.Pò esse usatu cum'è una materia prima micca tossica è micca contaminante per l'assistenza medica, l'imballaggio di l'alimentariu, etc. Hè un novu tipu di prutezzione ambientale.Plastica ingegneria.

baoding-xinhai-foglia di policarbonate

U fogliu di PC hè un materiale di custruzione verde?

1.PC pannelli cavu sò cumunimenti usatu comu pannelli cavu ordinariu, pannelli polycarbonate multi-layer, è pannelli strutturale X special-shaped.E materie prime per a produzzione sò PC (policarbonate).Nunda ùn deve esse aghjuntu.Sè avete bisognu di pruduce diversi pannelli di culore, avete solu aghjunghje diversi culori.U masterbatch di culore hè abbastanza, ùn esiste micca sustanzi tossichi è dannosi, è a diffarenza di u multilayer è a struttura dipende principalmente da a diferenza di u muffa di produzzione.

foglia di policarbonate cavu
2.U fogliu solidu di PC più cumuni nantu à u mercatu hè un fogliu di policarbonate solidu ordinariu, un fogliu solidu UV à doppia faccia, un fogliu di diffusione di luce, un fogliu frosted è un fogliu in rilievu.In quantu à u prucessu di produzzione, tutti i prudutti sò pruduciuti da co-extrusion.E materie prime di u fogliu solidu di PC ordinariu, u fogliu in rilievu di PC, è a foglia ghiacciata sò policarbonate.Ùn ci hè micca aghjuntu di qualsiasi altre sustanziu, ma i mudeli per pruduce i platti currispondenti sò diffirenti., A materia prima per a produzzione di fogli solidi UV à doppia faccia hè a materia prima di PC cù un revestimentu UV anti-ultraviolet.U UV stessu hè ancu un pruduttu micca tossicu è micca contaminante.Videndu a nostra introduzione sopra, pudete esse assicurati avà chì u fogliu di PC hè veramente un novu tipu di produttu verde eco-friendly.

solidu-policarbonate-sheet-prezzu

Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu di fabbrica: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di posta: 30-lugliu-2021

Lasciate u vostru Messaghju