page_banner

nutizie

 blu-colore-policarbonate-carport

Cù a migliione di a vita ecunomica, i metudi di viaghju di e persone anu ancu cambiatu enormi cambiamenti, sia in bicicletta sia in vitture, in fondu ogni casa.A custruzzione di carport currispondente hà un grande mercatu.In u futuru, si sviluppa assai bè.In a vita, pudemu spessu vede i parcheghji di bicicletta.A maiò parte di e casette di parcheghju di bicicletta sò principalmente aduprate da a foglia di policarbonate cavu.Allora cumu possu identificà?Hè a qualità di u fogliu cavu di policarbonate qualificata?SINHAI COMPANY vi dice a risposta.

foglia di policarbonate a doppia parete

CUSTOM-POLICARBONATE-FOGLIA-COLOR

  1. Avemu prima di vede se u fogliu di policarbonate cavu (TWIN WALL, MULTIWALL, HONEYCOMB) di u capannone hè speditu da un fabricatore regulare per prevene falsificazioni è prudutti shoddy.A fabbrica Baoding Sinhai Plastic Sheet hè stata stabilita in 2001. Hè stata impegnata in a produzzione di fogli di policarbonate per 20 anni.Hà un strettu cuntrollu di qualità è occupa a maiò parte di u mercatu domesticu.Hè statu esportatu in più di 100 paesi all'estero.Sinai hè situatu in Tianjin è Beijing Center - Baoding, Pruvincia di Hebei, trasportu convenientu.
  2. Se a superficia di u pannellu cavu di policarbonate hè assai vaga o chjuca, questu mostra chì u materiale uriginale di sta foglia di policarbonate hè prubabile di esse rifiuti industriali.A cumpagnia SINHAI garantisce 100% materiale bayer / sabic virgin.
  3. Se u fogliu di policarbonate hè irradiatu in u longu tempu, hà un giallu o un tavulinu cracked, è significa chì u fogliu di policarbonate cavu ùn hè micca qualificatu, chì hè assai faciule da dannu.U fogliu di policarbonate pruduciutu da SINHAI hà una guaranzia di 10 anni, è a prutezzione UV hè aghjuntu gratuitamente, perchè i pannelli ùn anu micca giallu è età.
  4. Sè u tavulinu di u sole hè stallatu, u fogliu di policarbonate cavu si prisenta diversi culori, significa chì questu fogliu di policarbonate cavu ùn hè micca un fogliu di pc chì hè statu pruvatu formalmente, è hè un fogliu di policarbonate substandard.

SINHAI hà una squadra d'ispezione di qualità speciale.U fogliu serà misuratu, prova UV, trattamentu di detriti di taglio di fogli, monitoraghju di a temperatura di a macchina 24 ore, materie prime Vergine, senza prublema di differenza di culore.

policarbonate-sheet-control di qualità

Benvenuti à cunsultà.

Email:info@cnxhpcsheet.com


Tempu di post: 14-May-2021

Lasciate u vostru Messaghju