page_banner

nutizie

foglia di tettu cavu in policarbonate

Cavu di policarbonatefogliahè fattu di plastica d'ingegneria d'altu rendiment-PCresina.Hà e caratteristiche di alta trasparenza, pesu ligeru, resistenza à l'impattu, insulazione di u sonu, insulazione di calore, resistenza di fiamma è resistenza à l'anziane.Hè una high-tech, U rendiment cumpleta hè estremamente eccellente, risparmiu d'energia è foglia di plastica ecologica, chì hè attualmente largamente usata in u mondu cum'è materiale di custruzione plastica.Hà vantaghji incomparabile cù altri materiali di decorazione di l'edificazione (cum'è vetru, plexiglas, etc.).Hè largamente utilizatu in u cummerciu, fabbriche è stadii.Strutture pubbliche cum'è u tettu di illuminazione di u ghjornu è u tettu di parasole, serre agricule, serre d'allevamentu è fiori, cabine telefoniche è stazioni, coperchi di piscina, spazii di decorazione di partizioni interni.

Caratteristiche di hollowfoglia di pc:

1. Pesu ligeru: A densità di plastica PC hè 1.2g/m2, è u pesu di SINHAIfoglia di policarbonate cavuhè 1/12 à 1/15 di u pesu di u listessu spessore di vetru.Hè sicuru è micca faciule da rompe, faciule da manighjà è stallà, è pò riduce u pesu di l'edifiziu., Simplificà u disignu di a struttura, risparmià i costi di trasportu è di stallazione, è riduce l'investimentu.

2. High transmittance light: bona transmittance light (transmittance light up to 82%).L'esposizione à u sole ùn pruvucarà micca ingiallimentu, nebbia è mala trasmissione di luce.

3. Ampia gamma di applicazioni è bona resistenza à u clima: A superficia hà un anti-UVstrata co-extruded, chì ponu impedisce l'anziane di u bordu causatu da i raghji ultraviolet.Pò mantene a stabilità di diverse proprietà fisiche in u intervalu di -40 ° C à + 120 ° C.Dopu à 4000 ore di prova di anziane artificiale, u gradu di giallu era 2, è a trasmittanza di a luce hè stata ridutta solu da 0,6%.

4. Bona resistenza à l'impattu: A forza d'impattu di SINHAIpannellu cavu di policarbonatehè 250-300 volte quella di u vetru ordinariu, 20-30 volte quella di u plexiglass, è 2 volte quella di u vetru temperatu.Dunque, hè più sicuru d'utilizà SINHAIfoglia di policarbonate cavuin parechji spazii.

5. Flame-retardant: Sicondu a prova naziunale GB8624-97, appartene à u nivellu flame-retardant B1, senza goccia di focu, senza gas velenoso.

6. Custruzzione simplice è stallazione: ligeru in pesu, faciule da manighjà è drill.Ùn hè micca faciule per esse rottu durante a stallazione, è pò esse direttamente furmatu à friddu cù una bona prestazione di trasfurmazioni.

7. Isolamentu di u sonu: un bonu effettu di isolamentu di u sonu, pò riduce efficacemente u rumore, cum'è: aduprà 6mm cavufogliaper l'insulazione di u sonu, l'attenuazione di u sonu mediu hè di 17db, cusì in u mondu, u sole di u sole hè a prima scelta per i barrieri di u rumore stradale.

8. insulation Thermal: Per via di a so struttura cavu spiciali, SINHAIfoglia di policarbonate cavuhà una bona prestazione di insulazione termale, cusì pudete risparmià e spese necessarie per u cuntrollu di a temperatura.

9. Prestazione Anti-condensation: SINHAIfoglia di policarbonate cavupò pruduce anti-foggingfogliasecondu i bisogni di l'utilizatori.Cum'è usatu in serra agriculi.A cumpagnia adopra a tecnulugia avanzata internaziunale per fà a foglia formate un film d'acqua fina nantu à a superficia di u fogliu quandu vene in cuntattu cù l'aria umida, è scorri in una direzzione oblicu senza furmà gocce d'acqua.

Foglia di policarbonate cava da 4 mm Foglia di policarbonate cava da 6 mm Foglia di policarbonate cava da 8 mm 10 mm-policarbonate-foglia cava baoding-xinhai-plastic-sheet-co.,ltd

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu di fabbrica: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di post: 13-lugliu-2021

Lasciate u vostru Messaghju