page_banner

nutizie

SIHAI-case-foglia in policarbonate

Baoding Xinhai Plastic Sheet Co.,ltd, Dapoi u so stabilimentu in u 2001, in più di picculi ordini, ci sò stati parechji casi di successu di prughjetti à grande scala.Hè nutate chì u slogan di a Torre di a Porta di Tiananmen in Pechino, a capitale di a China. A serra di pianta rara in u giardinu botanicu usa u fogliu di policarbonate solidu di a cumpagnia SINHAI.A periferia di u stagnu di pisci in Ghjordanu hè cupartu da una foglia di policarbonate cavu da a cumpagnia SINHAI.A fabbrica di Bangladesh usa piastrelle FRP per sovrappone piastrelle ondulate di policarbonate da a foglia di policarbonate solidu trasparente di SINHAI.SINHAI per barriere di rumore in Beijing-Hong Kong-Macao Expressway.

Diffusore di luce PC per u slogan: Viva a repubblica di u populu di China.The tecnichi sò stati cumissionatu da parechji rapporti di culore à pruduce foglia di diffusione di luce latte di alta qualità di u guvernu, è i prudutti finiti sò stati bè ricevutu.

 pc-luce-duffuser-case

A serra piantata in u giardinu botanicu hè custruita cù una foglia di policarbonate trasparente di 8mm anti-fogging di 10 anni di garanzia di 20 000 metri quadrati.A distanza hè issa 6 anni, a serra hè intacta, è e piante sò ancu assai boni.

policarbonate-serre

SiNHAI corrugated polycarbonate sheet madele sò assai ricchi, chì ponu currisponde à qualsiasi tile di FRP di watt.Cumbinanu inseme per ghjucà un impattu più grande, a resistenza di u ventu, è u fogliu di policarbonate ondulatu hè altu, è ùn affetterà micca l'illuminazione interna di a pianta.

applicazione di foglia di policarbonate ondulatu

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di post: May-08-2021

Lasciate u vostru Messaghju