page_banner

nutizie

I pannelli cavuti di policarbonate, chjamati ancu fogli di lexan o fogli di makrolon, sò custituiti da dui o più fogli di una sola strata impilati in parallelu è cunnessi da nervature di rinforzu.Sta struttura determina chì a produzzione di pannelli di policarbonate richiede l'usu di un extruder per passà continuamente a materia prima riscaldata (policarbonate) à traversu u moldu per estrusione di a foglia cù a forma di sezione trasversale necessaria, chì hè comunmente chjamata "metudu di estrusione". ".Ancu s'è u principiu di u metudu di estrusione hè simplice, ci sò parechji passi di produzzione.Solu dopu chì tuttu hè capitu, pudemu sceglie i pannelli chì rispondenu à i nostri bisogni è qualità.

cava-policarbonate-roofing-sheet-price

* Asciugatura di a materia prima

U policarbonate hè una resina chì assorbe facilmente l'acqua, è l'acqua assorbita affettarà e proprietà fisiche di u bordu.Ci hè dui metudi di siccazione cumunimenti usati: l'asciugatura di pellet è l'extrusion exhaust.

*Aghjunghjite ingredienti

A cura di mantene a stabilità è evità a stratificazione di diverse materie prime.U masterbatch di culore deve esse aghjuntu per pruduce pannelli solari culuriti, è u culore pò esse persunalizatu secondu e esigenze.

foglia di policarbonate di materiale vergine

 

* Filtrazione per estrusione

Una temperatura alta di quasi 300 ° C hè necessaria, è a temperatura hè aumentata in tappe per assicurà a stabilità.Filtrà particeddi solidi non plastificati per evità difetti cum'è "punti neri" è "cicatrici friddi" nantu à u fogliu.

*Formazione di fogli

U materiale fusu entra in u moldu dopu esse extruded da u vitu è ​​stabilizatu.U moldu hè di solitu fattu di nickel-cromu-molibdenu, è a so forma hè a forma di u fogliu per esse furmatu.Dopu chì u materiale fusu passa per u moldu, u prucessu di furmazione di foglia hè cumpletu.

*Formazione di fogli

Raffreddamentu di u fogliu furmatu per compie a furmazione iniziale, è mantene u dispusitivu di formatura pulita hè a chjave per assicurà a superficia liscia di u fogliu di policarbonate.Tira u fogliu in forma preliminare cù un rullu di trazione, è infine forma a foglia dopu l'anneling per eliminà u stress internu.

* Stratu protettivu

A strata protettiva include principalmente una strata anti UV è una strata anti-fogging.A capa di prutezzione UV hè furmata da co-estrusione di un masterbatch chì cuntene un absorber UV è un materiale di foglia di policarbonate.U stratu anti-fogging pò esse direttamente rivestitu nantu à a superficia di u fogliu.

Uv-protezzione-foglia di policarbonate cavu

*Taglio di film

U fogliu di policarbonate cavu hà una resistenza à l'usura assai povera.Dopu chì l'estrusione hè finita, per prevene i scratch, hè necessariu applicà una film protettiva à u bordu è stampà l'infurmazioni pertinenti di u produttu nantu à u bordu.Tagliate a piastra à a lunghezza necessaria cum'è necessariu.

cutting-hollow-policarbonate-sheet

* Pacchettu chjusu

Dopu avè tagliatu a tavola, sigillate immediatamente a superficia tagliata cù cinta autoadesiva per evità a contaminazione di a cavità di a tavola.Dopu imballatu cù cartone ondulatu è film di polietilene biancu di bassa densità à u turnu, u bordu di u sole pò esse speditu.

pacchettu-cavu-policarbonate-foglia-longu

Dunque, ùn hè micca difficiule di vede chì u metudu di estrusione pò pruduce fogli cuntinui longu à a direzzione di estrusione, è dopu tagliate secondu a lunghezza necessaria per ottene u pruduttu finali.A forma trasversale di u bordu di u sole hè diversu per via di a diffarenza di a fustella di estrusione scelta.U culore di u tavulinu hè determinatu da i diversi masterbatch di culore aghjuntu à a materia prima.L'anti-ultraviolet, l'autopulizia, l'anti-fogging è altre proprietà di u produttu sò ottenuti appiccicà u revestimentu currispundente à a superficia di u bordu.

Per quessa, certe caratteristiche di i pannelli solari ponu esse cuntrullati cambiendu e prucedure di trasfurmazioni o e cundizioni di produzzione, è a prestazione finale di i pannelli pò esse prufonda persunalizata secondu i bisogni attuali di l'utilizatori.

U staffu di vendita di SINHAI risponde à e vostre dumande in linea 24 ore à ghjornu, benvenutu à persunalizà fogli di policarbonate di alta qualità.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd
Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina
situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021

Lasciate u vostru Messaghju