page_banner

nutizie

Chì ghjè una foglia di policarbonate solidu per pc?

fogliu di polycarbonate solidu (canusciutu macari comu fogliu PC, polycarbonate, foglia di policarbonate solidu, vetru bulletproof, bordu cabron, foglia solidu plastica, bordu polycarbonate, foglia perspettiva aviation) hè un polycarbonate ingegneria high-rendimentu plastica O polycarbonate-fatta di grassu acidu.

Caratteristiche: resistenza à l'impattu, forza infrangibile, centinaia di volte più forte di u vetru temperatu è di a foglia acrilica, dura, sicura, antifurtu è antiproiettile.Pò esse arched, bendable: bona workability, forte plasticità, pò esse curvatu in archi, semicircles, etc., secondu i bisogni attuali di u situ di custruzzione.U fogliu di policarbonate solidu più largu pò esse 2,1 metri di larghezza è ogni lunghezza.

foglia di policarbonate solidu di culore

Applicazione

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia, l'industria di l'endurance board hà attiratu più è più attenzione è hè stata largamente usata in diverse industrii in a vita.

Hè adattatu per u layout di cabine telefoniche, cartelli stradali di publicità, publicità di scatula luminosa, mostra è mostra;adattatu per strumenti, metri, pannelli di l'armadiu di l'alta è bassa tensione, pannelli di schermi LED è industria militare, etc.;

Adatta per a trasfurmazioni prufonda cum'è termoformazione è blister;

Adatta per i tetti di luce di ghjornu è di ombrezza di a pioggia, cum'è canopies, carports è capanni d'attesa;

Adatta per barriere di rumore nantu à autostrade è strade urbane elevate;

Adatta per serre agriculi è serre di ripruduzzione;

Adatta à u tettu di un ristorante ecologicu mudernu;

Ampiamente usatu in cortini.

applicazione di foglia di policarbonate

Vantage

(1) Trasmittanza di luce: A trasmissione di luce di u bordu di endurance pò ghjunghje sin'à 89%, chì hè bella cum'è u vetru.I pannelli UV-coated ùn pruduceranu micca ingiallimentu, atomizazione, è una trasmissione di luce povira sottu u sole.Dopu à deci anni, a perdita di trasmissioni di luce hè solu 10%, a rata di perdita di PVC hè altu cum'è 15% -20%, è a fibra di vetru hè 12% -20%.

(2) Resistenza à l'impattu: A forza d'impattu hè 250-300 volte quella di u vetru ordinariu, 30 volte quella di fogli acrilichi di u listessu spessore, è 2-20 volte quella di u vetru temperatu.Ùn ci sarà micca cracke ancu s'ellu casca dui metri sottu un martellu di 3kg.A reputazione di "vetru" è "sound steel".

(3) Anti-ultraviolet: Un latu di u PC board hè co-estrusu cù un revestimentu anti-ultraviolet (UV), è l'altru latu hà un trattamentu anti-condensazione, chì integra anti-ultraviolet, insulazione termica è anti-fogging. funzioni.Puderà bluccà i raghji ultravioletti da u passaghju, è hè adattatu per a prutezzione di opere d'arte preziose è esibiti da i raghji ultravioletti.

(4) Peso ligeru: a gravità specifica hè solu a mità di quella di u vetru, salvendu u costu di u trasportu, a manipulazione, a stallazione è u quadru di supportu.

(5) Ritardante di fiamma: u standard naziunale GB50222-95 cunfirma chì a tavola di resistenza hè di gradu 1 di ignifuga, vale à dì u gradu B1.U puntu di accensione di a scheda PC hè 580 ℃, è si spegnerà automaticamente dopu avè lasciatu u focu.Ùn pruducerà micca gas tossicu durante a combustione è ùn prumove micca a diffusione di u focu.

(6) Flessibilità: Sicondu u disegnu di designu, u metudu di curvatura à friddu pò esse aduttatu nantu à u situ di custruzzione, è pò esse stallatu in un arcu, tettu semicircular è finestra.U raghju minimu di curvatura hè 175 volte u gruixu di a piastra aduttatu, è a curvatura calda hè ancu pussibule.

(7) Isolamentu di u sonu: A tavola Endurance hà un effettu di isolamentu acusticu evidenti, è hà un insulamentu acusticu megliu cà u vetru è a tavola acrilica di u listessu spessore.Sottu à u listessu spessore, l'isolamentu di u sonu di u bordu di resistenza hè 5-9DB più altu ch'è quellu di u vetru.Internaziunale, hè u materiale di scelta per e barriere di rumore di l'autostrada.

(8) Risparmio energeticu: mantene frescu in l'estiu è mantene caldu in l'invernu.U bordu di endurance hà una conductività termale (valore K) più bassu di quellu di u vetru ordinariu è l'altri plastichi, è l'effettu di l'insulazione di u calore hè 7% -25% più altu ch'è quellu di u stessu vetru.U calore hè finu à 49%.Cusì, a perdita di calore hè assai ridutta.Hè aduprata in l'edificazioni cù l'equipaggiu di riscaldamentu è hè un materiale ecologicu.

(9) Adattabilità à a temperatura: a foglia di PC ùn serà micca fridda à -40 ℃, è ùn sarà micca ammorbidita à 125 ℃, è a so meccanica è e proprietà meccaniche ùn cambiaranu significativamente in ambienti duri.

 

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021

Lasciate u vostru Messaghju