page_banner

nutizie

Vantaggiu:

1. Resistenza chimica

A piastra solida hà una bona resistenza à a corrosione chimica, hè resistente à diversi alcoli cum'è l'acidu inorganicu, l'acidu urgànicu, l'oliu vegetale, l'acidu debule, a suluzione di sali neutrali à a temperatura di l'ambienti.

2. Ligeru è resistente à l'impattu

A qualità di u fogliu solidu hè assai ligeru cumparatu cù 1/12-1/15 di vetru, è hà una bona resistenza à l'impattu, chì hè 250-300 volte quella di u vetru ordinariu.A stallazione pò riduce u pesu stessu di l'edificiu, a struttura hè simplice in u disignu, è u costu di a stallazione hè ancu salvatu.

3. Bona resistenza à a diferenza di temperatura

U fogliu di policarbonate solidu hà una bona resistenza à a diffarenza di temperatura, pò adattà à i cambiamenti in varii maltempi, è pò mantene diversi indicatori di rendiment fisicu stabile in a gamma di -40 ° C à + 120 ° C.A resistenza climatica hè assai bona fora, perchè a superficia di u policarbonate solidu cuntene una capa di co-extrusion anti-uv, chì mantene boni proprietà ottiche è meccaniche per un bellu pezzu.Ùn ci sarà micca ingiallimentu è nebbia quandu esposti à u sole.

4. Ritardante di fiamma

U fogliu di policarbonate solidu hè pruvatu da u Centru Naziunale di Supervisione è Testing di Qualità di Materiali di Custruzzione ignifuga.L'infiammabilità di u bordu righjunghji GB (8624-1997 flame retardant B1 level), è a so temperatura di combustione spontanea hè 630 ℃, chì hè un materiale di ingegneria ignifugo.

policarbonate-foglia solida

Scopu di l'applicazione:

U bonu rendimentu di u fogliu di pc solidu hè adattatu per parechji aspetti di a vita.Prima di tuttu, simu usati in certi campi impurtanti, adattati per cuntenituri trasparenti di l'aviazione, aerei, navi è altri veiculi, cumpresi i barche à motore.Avà pudemu vede spessu in cabine telefoniche pubbliche, publicità di scatula luminosa è mostra di sala di mostra.

U fogliu di policarbonate solidu sò ancu boni articuli decorattivi.Pudemu tutti vede u layout di foglia solida di policarbonate in spazii di divertimentu publicu cum'è parchi è giardini.In a dicurazione di l'edificazioni cummirciali è l'edificazioni cummerciale, pudemu ancu vede a decorazione di a superficia di u muru.In l'usu di i prudutti di decorazione di l'internu, pudemu ancu vede l'usu di tavulini di resistenza.À u listessu tempu, hè ancu adattatu per casette di bicicletta, parasole di balcone è padiglioni di riposu di tettu in tutte l'unità o cumunità.

Per via di u so forte effettu anti-splosione, u fogliu di lexan hè utilizatu in serre è serre di ripruduzzione per a produzzione agricula, è a tavola di endurance pò ghjucà un rolu assai bonu.S'ellu hè appiicata à u dispusitivu insulation sonu di autostrada, si pò dinù ghjucà un effettu assai bonu.

Attraversu l 'intruduzioni supra, pudemu avè una capiscitura di u scopu di applicazione specifichi di u fogliu solidu di policarbonate, è pudemu ancu vede chì a gamma d'applicazioni di u bordu endurance hè assai larga.

Sapete u rendiment, i vantaghji è l'applicazioni di i fogli di policarbonate?Sì avete qualchì quistione o vulete aghjunghje un paisaghju à u vostru campus, per piacè cuntattateci per cumprà fogli di policarbonate.Credu chì e so applicazioni è vantaghji vi sorprenderanu.

applicazione di foglia di policarbonate

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di Postu: 17-Jan-2022

Lasciate u vostru Messaghju