page_banner

nutizie

Parlendu di pannelli di policarbonate, l'usu più cumuni hè in serra, perchè ùn pò micca solu ombra è bluccà a pioggia, ma ancu calori è trasmette a luce.Tuttavia, in l'ultimi anni, per via di a bona prestazione di u bordu di policarbonate, hè diventatu unu di i materiali di illuminazione ideali in l'industria di a decorazione di l'edifiziu è hè statu largamente utilizatu in a decorazione interna è esterna.

Oghje, aghju da sorte a cunniscenza pertinente di foglia di policarbonate per tutti.

illuminazione-pulicarbonate-foglia-applicazione

Chì ghjè u fogliu di policarbonate?

Fogli di policarbonate, foglia di PC per cortu, cunnisciuta ancu com'è PC sunshine board, PC endurance board.Hè principarmenti fabbricatu da polimeru di policarbonate attraversu u prucessu di estrusione.

foglia di policarbonate a doppia parete

U fogliu di policarbonate hà i vantaghji di una alta trasmittanza di luce, una alta resistenza à l'impattu, un pesu ligeru, un bonu isolamentu di u sonu, una forte resistenza à u clima, una bona ritardanza di fiamma è una resistenza UV.Hè un fogliu di plastica d'alta tecnulugia, estremamente eccellente cumpletu, risparmiu d'energia è ecologicu.

materiale di policarbonate

Pesu ligeru, forte resistenza à l'impattu.

Eccellente prestazione d'insulazione.

Super resistenza à u clima.

Facile à aduprà è facile à stallà.

Visualmente bella.

Texture è struttura di materiale unicu.

Costu efficace, ecunomica è risparmiu d'energia.

U revestimentu anti-ultraviolet (UV) è u trattamentu anti-condensazione facenu integrà funzioni anti-ultraviolet, calori-insulation è anti-fogging, chì ponu bluccà i raghji ultravioletti da u passaghju, prutegge opere d'arte preziose è esibiti da danni da i raghji ultraviolet.

A gravità specifica hè solu a mità di quella di u vetru, è a funzione di pesu ligeru pò salvà u costu di u trasportu, a manipulazione, a stallazione è u quadru di supportu.

U fogliu di policarbonate risponde à u standard naziunale di u gradu B non-infiammabile, hà un altu puntu d'auto-ignizione, è si spegne dopu à abbandunà u focu.Ùn pruducerà micca gas tossicu durante a combustione è ùn prumove micca a diffusione di u focu.

U grossu di u fogliu di policarbonate hè generalmente 0.8cm, 1.0cm, 1.2cm, 1.5cm, 2.0cm, 2.5cm, 3.0cm-20cm.

Strutturi cumunimenti usati sò bordu cavu in forma di risu, doppia strata, trè strati, quattru strati griglia cava è tavola cava di nido d'ape.Piastre strutturali cave adatte ponu esse scelte secondu diverse parti d'usu è esigenze funziunali.I culori sò trasparenti, biancu latti, lacu turchinu, erba verde, marroni, rossi, neri, gialli, etc.. U specificazioni di u culore pò esse persunalizatu secondu i bisogni di l'usu.

foglia di policarbonate di culore

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021

Lasciate u vostru Messaghju