page_banner

nutizie

uffiziu-muro-partizione

I clienti di SINHAI in Giappone sò stati assai soddisfatti dopu avè acquistatu l'ultima volta u fogliu solidu di u muru di l'uffiziu.Aghjunghjenu un ordine urgente prima di u Festival di Primavera, chì indicanu chì l'attellu SINHAI hè sempre occupatu vicinu à a fine di l'annu.Ùn pudemu micca rilassate a nostra vigilanza.SINHAI spera di fà una cuntribuzione durante stu periodu di tempu.

U fogliu solidu di PC hè fattu di plastica d'ingegneria d'altu rendiment-resina di policarbonate (PC).Hà e caratteristiche di alta trasparenza, pesu ligeru, resistenza à l'impattu, insulazione di u sonu, insulazione di calore, resistenza à u focu, è resistenza à l'invechjamentu.Un fogliu di plastica high-tech, estremamente cumpletu, risparmiu d'energia è ecologicu.

Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd hè fieru di offre una varietà di materiali di barriera temporanei è permanenti pensati per a durabilità, a visibilità è a facilità di pulizia è di disinfettazione, dendu à e scole è università di a cumpagnia a prutezzione critica chì anu bisognu.

Semu una fabbrica diretta, u prezzu hè più favurevule, l'attellu hà attualmente 13 linee di produzzione, a pruduzzione di ogni ghjornu hè di 40 tunnellate, a spedizione hè rapida, è a catena logistica prufessiunale pò esse prestu prestu in u vostru paese.

Foglia di policarbonate solidu SINHAI: prutezzione trasparente, affidabile da impatti, spruzzi, particelle è gocce respiratorie.

fogli di policarbonate per aiutà cù a vostra esigenza sempre crescente di partizioni è barriere.

A foglia di policarbonate solidu di PC hè aduprata per l'isolamentu, lenti di prutezzione di l'ochji, foglia di maschera, ristorante, fogliu d'isolamentu di l'uffiziu.

Foglia di policarbonate solidu chjaru

Spessore di foglia populari: 3mm 4mm 4.5mm 5mm 5.5mm 6mm

Dimensione: persunalizazione accettabile

Caratteristica: assai chjaru cum'è u vetru, ma più prezzu di u vetru, più sicuru, è ùn romperà micca. Mantene una distanza sicura per prevene a diffusione di i germi.

A cumpagnia SINHAI vende una foglia di policarbonate solidu chjaru à diversi paesi per a partizione à u prezzu più bassu, in modu chì tutti i paesi superanu e difficultà inseme u più prestu pussibule.Benvenuti à cumprà.

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina

particione

vita-travagliu-desk-wall


Tempu di Postu: Apr-30-2021

Lasciate u vostru Messaghju