page_banner

nutizie

foglia di plastica-policarbonate

I trè campi d'applicazione principali di i plastichi di l'ingegneria di PC sò l'industria di l'assemblea di vetru, l'industria di l'automobile è l'elettronica è l'industria elettrica, seguita da parti di machini industriali, dischi ottici, imballaggi, computers è altre equipaggiu d'uffiziu, assistenza medica è sanitaria, filmi, divertimentu è equipaggiu protettivu. .Polycarbonate pò ièssiri usatu comu porta è finestra glass.Polycarbonate foglia laminati cavu sò largamente usata in finestri prutittivu in banche, ambasciate, centri di detenzione è lochi publichi, oltri cabine coperchi aviò, equipaggiu di illuminazione, baffles di sicurità industriale è vetru bulletproof.

Industria di i Materiali di Custruzzione

A foglia di policarbonate hà una bona trasmittanza di luce, resistenza à l'impattu, resistente à UV è a so stabilità dimensionale è una bona prestazione di moldura è trasfurmazioni, facendu chì hà evidenti vantaghji di prestazione tecnicu nantu à u vetru inorganicu tradiziunale utilizatu in l'industria di a custruzione. Materiali di custruzione di policarbonate foglia cava, è a dumanda annuale di policarbonate hè di circa 70 000 tunnellate, chì ghjunghjerà à 140 000 tunnellate da u 2005.

Fabricazione di l'automobile

U fogliu di policarbonate hà una bona resistenza à l'impattu, resistenza à a distorsione termica, resistenza à u clima bonu è alta durezza, cusì hè adattatu per a produzzione di diverse parti di vitture è camioni leggeri. è paraurti fatti di lega di policarbonate.

Sicondu i dati di i paesi sviluppati, a proporzione di policarbonate utilizata in l'industria elettrica è elettronica è di l'industria automobilistica hè trà 40% è 50%.China usa solu circa 10% in stu campu. L'industria elettrica è elettronica è di l'automobile sò i pilastri di u rapidu sviluppu di a China.Industria, a dumanda di policarbonate in questi campi serà enormu in u futuru. U numeru tutale di automobili in Cina hè grande è a dumanda hè grande.Dunque, l'applicazione di policarbonate in questu campu hà un grande potenziale per espansione.

Strumenti medichi

Siccomu i prudutti di policarbonate ponu sustene u vapore, l'agenti di pulizia, u riscaldamentu è a sterilizazione di radiazioni à alta dose senza ingiallimentu è degradazione di u rendiment fisicu, sò largamente usati in l'equipaggiu di hemodialisi di reni artificiali è altri equipaghji chì deve esse operatu in cundizioni trasparenti è intuitive. chì deve esse sterilizatu ripetutamente. Cum'è a produzzione di siringhe d'alta pressione, maschere chirurgiche, apparecchi dentali dispunibuli, separatori di sangue, etc.

Aerospaziale

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'aviazione è l'aerospaziale, i bisogni di diversi cumpunenti in l'aeronautica è a nave spaziale cuntinueghjanu à aumentà, facendu l'applicazione di fogli di policarbonate in questu campu.Sicondu statistiche, ci sò 2500 cumpunenti di policarbonate utilizati solu nantu à un aviò Boeing, è un solu aereo cunsuma circa 2 tunnellate di policarbonate.Nant'à a nave spaziale, si usanu centinaie di cumpunenti di policarbonate cù cunfigurazioni diverse è rinfurzati da fibra di vetru è equipaggiu di prutezzione di l'astronauta.

Campu di imballaggio

U novu puntu di crescita in u campu di l'imballaggio hè diversi tipi di buttigli di almacenamiento d'acqua chì ponu esse sterilizzati è usati ripetutamente.Perchè i prudutti di policarbonate anu i vantaghji di u pesu ligeru, una bona resistenza à l'impattu è a trasparenza, senza deformazione è trasparenza quandu sò lavati cù acqua calda è suluzioni corrosive, i buttigli di PC anu rimpiazzatu cumplettamente i buttigli di vetru in certi spazii.Hè previstu chì, cum'è a ghjente presta più attenzione à a qualità di l'acqua potabile, u ritmu di crescita di u cunsumu di policarbonate in questa zona ferma sopra u 10%, è hè previstu di ghjunghje à 60 000 tunnellate in u 2005.

IT

Perchè u policarbonate hà un insulamentu elettricu bonu è constantu in una larga gamma di temperatura è umidità, hè un excelente materiale insulating.À u listessu tempu, a so bona ritardanza di fiamma è a stabilità dimensionale facenu un vastu campu d'applicazione in l'industria elettronica è elettrica.

A resina di policarbonate hè principalmente aduprata in a produzzione di diverse machini di trasfurmazione di l'alimentu, case di l'utensili, corpi, parentesi, cassetti di frigoriferi è pezzi di aspiratore.È per e parti impurtanti di l'urdinatori, i videoregistratori è i TV di culore chì necessitanu una alta precisione di parti, i materiali di policarbonate mostranu ancu un valore d'usu estremamente altu.

Lenti ottiche

U policarbonate occupa una pusizione estremamente impurtante in questu campu per via di e so caratteristiche uniche di elevata trasmittanza di luce, altu indice di rifrazione, alta resistenza à l'impattu, stabilità dimensionale è facilità di trasfurmazioni è stampate.I lenti ottici fatti di policarbonate di qualità otticu ponu esse aduprati micca solu per e camere, microscopi, telescopi è strumenti di teste ottiche, ma ancu per lenti di proiettore di film, lenti di fotocopiatrice, lenti di proiettore di autofocus infrarossi, lenti di stampanti laser, è varii Tali prismi, I specchi poligonali è parechji altri campi di l'equipaggiu di l'uffiziu è l'apparecchi domestici anu un mercatu d'applicazione assai largu.

Un altru campu d'applicazione impurtante di u policarbonate in lenti ottichi hè cum'è materiale di lenti per i vetri di i zitelli, l'occhiali di sole è di sicurezza, è l'adulti.U tassu mediu di crescita annuale di u cunsumu di policarbonate in l'industria ottica di u mondu hè ferma sopra u 20%, chì mostra una grande vitalità di u mercatu.

Produzzione di CD

Cù l'ascesa di l'industria di l'infurmazioni, i dischi ottici fatti di policarbonate di qualità otticu, cum'è una nova generazione di media di almacenamento di informazioni audiovisive, si sviluppanu rapidamente à una velocità estremamente veloce.Cù e so eccellenti caratteristiche di rendiment, u policarbonate hè diventatu a materia prima principale di l'industria di fabricazione di discu otticu di u mondu.U cunsumu di policarbonate in l'industria di fabricazione di discu otticu di u mondu hà superatu u 20% di u cunsumu generale di policarbonate, è a so crescita media annuale hà superatu u 10%.A produzzione di discu otticu in Cina hè cresciutu rapidamente.Sicondu i figuri publicati da l'amministrazione statale di stampa è publicazione, in u 2002, ci era 748 linee di produzzione di discu otticu in u paese, chì cunsumava circa 80.000 tunnellate di policarbonate di qualità otticu annu, tutti impurtati.Dunque, a pruspettiva di l'applicazione di policarbonate in u campu di a fabricazione di discu otticu hè assai larga.
Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd
Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina
situ web:https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di post: 10-aug-2021

Lasciate u vostru Messaghju