page_banner

nutizie

U canopy di foglia di policarbonate solidu hà una forte resistenza à l'impattu, l'insulazione termica è a prutezzione UV, chì ùn pò micca esse paragunata cù i materiali tradiziunali di canopy.Ci hè parechje specificazioni per u grossu di u fogliu di policarbonate solidu.Quantu grossu hè a foglia di policarbonate solidu per u canopy?
Display di spessore

Tenda in foglia in policarbonate solidu trasparente

Selezzione di spessore di fogliu di policarbonate solidu, in fatti, avete a fighjà u clima lucale, s'ellu ci sò venti pisanti è neve pisanti è altri malu tempu, perchè avete bisognu di cunsiderà a capacità di carica di u fogliu, pudete cunsiderà sceglie un solidu più grossu. foglia di policarbonate.

U gruixu di a foglia di policarbonate solidu hè proporzionale à u so pesu.U prezzu di u fogliu di policarbonate solidu di diversi spessori varieghja assai, è u più grossu u bordu di resistenza, u più caru hè.In più di cunsiderà a capacità di carica di a piastra, ma ancu cunsiderà fattori cum'è u budget di capitale, in modu di sceglie u spessore più ragiunate.

tende in policarbonate

In fatti, u più grossu u fogliu di policarbonate solidu, u megliu, a qualità di u fogliu di policarbonate solidu hè veramente bona.Hè cunsigliatu d'utilizà a tavola di resistenza rivestita cù un revestimentu UV, chì pò allargà in modu efficace a vita di serviziu di u fogliu di policarbonate solidu.

Sinhai Plastics hè specializatu in canopies di policarbonate solidu su misura per 20 anni, utilizendu pannelli di resistenza fatti di materiali Bayer in Germania.U grossu hè divisu in 1.8mm è 2.6mm, è u spessore cumuni hè 1.8mm.

A superficia di a foglia di policarbonate solidu hè rivestita cù un revestimentu UV, è a garanzia hè di 10 anni senza invechje, senza ingiallimentu, è a vita di serviziu pò ghjunghje à 15-20 anni.

foglia di policarbonate di culore

Tutte e foglie di policarbonate prodotte da a cumpagnia sinhai in 2021 seranu aghjunte cù uv gratuitamente, qualità sinhai, più durable è più longa vita di serviziu, aspittendu a vostra cooperazione.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd
Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina
situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021

Lasciate u vostru Messaghju