page_banner

nutizie

I vincitori di u Premiu Pritzker quist'annu

L'architetti francesi Anne Lacarton è Jean-Philippe Vassar.

In i so travaglii di prughjettu, Ùn ci sò micca edifici magnifichi,

Certi sò solu una seria di prughjetti residenziali apparentemente "ordinari".

Sò preoccupati di l'emergenze climatiche è ecologiche di questa era E rispunniu à l'angoscia suciale.

In particulare in u campu di l'abitazione urbana.

Aderendu à u cuncettu di "Qualcosa chì pò esse salvatu ùn serà mai demolitu", sforzate di fà chì l'edificazioni esistenti durà più.

cassa di policarbonate

Hanu stabilitu un uffiziu d'architettu in Parigi in u 1987.

È compie più di 30 prughjetti in Europa è in l'Africa Occidentale è in altre regioni. È in a maiò parte di i casi anu cumpletu. U stessu materiale pò esse truvatu: foglia di policarbonate.

1. Perchè "single favore" foglia di policarbonate.

A maiò parte di i dui architetti ripresi sò abitazioni suciale o edifici funziunali.Cù l'aiutu di a stanza di u sole.

U spaziu di vita hè assai aumentatu à pocu costu, cusì chì i residenti ponu risparmià energia è avvicinassi à a natura in tuttu l'annu.

A Casa Ladapi hè a so prima applicazione di a tecnulugia di serra: un giardinu d'invernu custruitu cù pannelli di policarbonate chì ùn ponu micca solu ombre è bluccà a pioggia, ma ancu calori è trasmette a luce, crea un spaziu di vita più grande cù un budgetu moderatu è integra u spaziu publicu internu. .L'espansione da u salottu à a cucina rende u clima internu faciule di cuntrullà.

casa-foglia di policarbonate

2. Chì ghjè u fogliu di policarbonate ?

foglia di policarbonate cavu

A foglia di policarbonate, chjamata foglia di PC, include foglia di policarbonate cavu, foglia di policarbonate solidu è tile ondulatu di policarbonate.Hè principalmente fattu di polimeru di policarbonate è trasfurmatu da a tecnulugia di co-extrusion UV.

U fogliu di policarbonate hà i vantaghji di una alta trasmittanza di luce, una alta resistenza à l'impattu, un pesu ligeru, un bonu isolamentu di u sonu, una forte resistenza à u clima, una bona ritardanza di fiamma è una resistenza UV.Hè un fogliu di plastica d'alta tecnulugia, estremamente eccellente cumpletu, risparmiu d'energia è ecologicu.

In cunfrontu cù u vetru ordinariu, a trasmittanza di luce di u fogliu di policarbonate pò ghjunghje à 98%, è a forza d'impattu hè 250-300 volte quella di u vetru ordinariu.

U revestimentu UV è u trattamentu anti-condensazione facenu integrà funzioni anti-uv, insulazione termica è anti-nebbia, chì ponu bluccà u passaghju di i raghji ultravioletti, prutegge opere d'arte preziose è mostra da danni da i raghji ultraviolet.

A gravità specifica hè solu a mità di quella di u vetru, è a funzione di pesu ligeru pò salvà u costu di u trasportu, a manipulazione, a stallazione è u quadru di supportu.

U fogliu di policarbonate risponde à u standard naziunale di u gradu B non-infiammabile, hà un altu puntu d'auto-ignizione, è si spegne dopu à abbandunà u focu.Ùn pruducerà micca gas tossicu durante a combustione è ùn prumove micca a diffusione di u focu.

U gruixu di u fogliu di policarbonate pò esse persunalizatu secondu u prughjettu è l'ambiente climaticu lucale.

Diversi culori, persunalizabili.

foglia di policarbonate culurata

Fogli di policarbonate ponu riflette diverse trasparenza è diffirenzii in trasparenza, perchè u sensu di u spaziu, l'atmosfera, l'effettu di a luce è a privacy ponu avè formule currispondenti.

I pannelli di policarbonate sò spessu usati per decorazioni esotiche in giardini è spazii di divertimentu è corridori è pavilioni in lochi di riposu;decoru internu è esterno di edifici cummirciali, muri cortina di edifici urbani muderni, etc.

curtain-wall-sheet-policarbonate

In l'ingegneria attuale, u costu di u fogliu di policarbonate hè più bassu di quellu di u vetru, è pò risolve u prublema di cunsumu d'energia di vetru di grande superficie, chì hè ancu un mutivu impurtante per a so larga applicazione.

Centru di Trattamentu Juvenile

Biggs, Francia, 1994

casa-policarbonate

Residenza di Dordogna

Dordogne, Francia, 1997

tettu-policarbonate-foglia

In questi prughjetti di rinuvamentu passatu, aghjunghjenu spazii giardini d'inguernu è balconi à l'edificazioni esistenti, allargavanu u spaziu cù una attitudine prudente, invece di demolishing and rebuilding, è realizatu a libertà d'usu.

Per quessa, furnisce un supportu per a vita reale di i residenti.

Credu chì "l'architettura ùn hè micca solu un edifiziu".Risolvenu prublemi pratichi;praticanu e so iniziative, creanu un percorsu rispunsevuli è qualchì volta minuciosu,

Solu per pruvà chì i migliori edifici ponu esse umili.

Ciò sopra hè u casu di prughjettu di u vincitore di u premiu generale di questu annu.Comparatu cù a maiò parte di l'architetti chì anu vintu u premiu prima, u so casu pare un pocu ordinariu, è ùn anu micca usatu assai cumpetenze superbe.Speranu solu chì e persone chì vivenu in u bastimentu ponu aduprà più spaziu è più sole.È u calore, u cunfortu è l'ecologia suciale sò i mutivi per chì anu vintu u premiu.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd
Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina
situ web:https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di post: 14-aug-2021

Lasciate u vostru Messaghju