page_banner

nutizie

Avà alcuniLamina solida di policarbonate PCl'utilizatori cunnosci assai pocu nantu à ufoglia di pc, cusì ci saranu assai prublemi durante l'usu, trà quale u prublema di a fuga d'acqua hè unu di elli.Allora amichi chì volenu risolve a fuga d'acqua, venite à amparà oghje!

1.I requisiti per ufogliu solidu di policarbonateè u sigillante sò assai stretti.Parechji clienti ùn capiscenu micca a situazione è applicà a cola di vetru acidu-alkali, chì hè incompatibile cù ufogliu solidu di policarbonateè provoca ufogliaa furia;un altru fattore hè l'applicazione di sealant inferjuri, perchè U mercatu di sealant hè ancu assai cumplicatu.Parechje clienti ùn sanu micca chì sigillante hè bonu per sigillatura, cusì u rendiment di sigillatura difoglia di policarbonate soliduè perline ùn hè micca bè.

2.I coefficienti trà i riservati fogli di lexanùn currispondenu: Sapemu chì a funzione impurtante di PC solidufoglihè espansione termica è cuntrazione, cusì hè necessariu di riservà spaziu per espansione termale è cuntrazione trà ufogli.

3.Due à a so bassa densità è u pesu ligeru, ufoglia di policarbonate soliduhè faciule di trasportu è di stallà, chì hè solu 1/12-1/15 di quellu di vetru.Tuttavia, per via di u so pesu ligeru, ufogliaA deformazione causata da a carica di u ventu o altre forze esterne deve esse cunsideratu durante a stallazione per evità a deformazione o cracking di ufogliu solidu di policarbonate.

4. In ogni mumentu, ufoglia di policarbonate solidusi deve esse stallatu cù e ribs down per aiutà à drenà l'acqua cundensata, altrimente l'acqua condensata serà dipositata in u tank d'acqua è forma impurità verdi à una temperatura speciale.Per evità l'accumulazione di umidità è a contaminazione di polvera in u lavabo, fate attenzione à u sigilamentu di u bordu di u solidu.foglia.

5. Prima di sealing, assicuratevi chì tutti i bordi sò lisci è sbatte u polu in u groove;in segundu, u tape sealing bordu deve copre cumplettamente ufogliu solidu di policarbonate, è a cinta sigillante di u bordu di ufoglia solida di lexandeve esse rimpiazzatu prima di a stallazione, perchè u sealing di ufoglia di policarbonate soliduTape Edge hè solu per prutezzione durante u trasportu è u almacenamentu, micca per u drenaje è a stallazione.

6. Prestate attenzione à i metudi di sigillatura standardizati è furnisce l'accessori adattati per ottene un schema di stallazione più simplice è adattatu.L'accessori di muntatura di foglia coperta includenu fasteners resistenti à a corrosione, guarnizioni è rondelle persunalizati, sigilli è adesivi compatibili, è più.

L'intruduzioni d'oghje hè quì.Dopu chì tutti capiscenu, pudete evità a fuga difogliu solidu di policarbonate.Spergu chì pò aiutà à tutti!

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu: Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+ 8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di Postu: Aug-10-2022

Lasciate u vostru Messaghju