page_banner

nutizie

A foglia di policarbonate in rilievu hè una edizione di foglia di policarbonate solidu.Hè fabricatu cù i prucessi cambianti è parte di i stampi.In più di a trasmissione di luce, i fogli stampati in pc anu ancu capacità simili di forza d'impattu elevata, resistenza UV, ritardante di fiamma è leggera.

A superficia di particella disperse a luce di u sole è riduce a contaminazione luminosa.E particelle ponu esse fabbricate in diverse forme è dimensioni per ottene l'effettu di sfocatura desideratu.Forme tipiche di particeddi sò simili à u diamante, a goccia d'acqua è in forma di cori.

I fogli di policarbonate in rilievu sò principalmente usati cum'è materiali decorattivi per a so superficia unica, u pesu ligeru è unbreakable.

I fogli di policarbonate in rilievu sò assai cunsigliati per tetti industriali, muru di cortina, schermi, strutture di bagnu è di decoru.

foglia di policarbonate in rilievu à pocu pesu

SINHAI lancia una nova foglia stampata in policarbonate di pocu grammu di produttu

foglia di policarbonate trasparente in rilievo

Specificazione di u produttu

Nome:foglia di policarbonate in rilievu

spessore:1,5 mm-10 mm

cun:1220 mm; 1560 mm; 1820 mm; 2100 mm

lunghezza:2400mm;5800mm;6000mm;11800mm;12000mm

culore:persunalizabile

U vantaghju di u produttu

Polycarbonate embossedsheet hè un novu pruduttu lanciata da a cumpagnia SINHAI in 2021. U gruixu di bordu embossed sinhai pò esse bassu cum'è 1.5mm.Solu SINHAI pò fà stu spessore in Cina.In quantu à u pesu, ogni pezzu di policarbonate stampatu SINHAI hè pocu à 9,02 kg, in più di i vantaghji di u fogliu di policarbonate, hè più bellu è u prezzu hè più bassu.

PC diamond grain particle board pò esse arched, bendable, bona workability, forti plasticità, è pò esse piegate in archi, semicircles, etc., secondu à i bisogni attuali di u situ di custruzzione o stallazione.Inoltre, adotta materiali amichevuli di l'ambiente è hè meticulosamente crafted cù tecnulugia avanzata, è a so qualità hè fermamente garantita.A resistenza di curvatura di u bordu di particelle di granu di diamante di PC hè ancu assai bona, ancu s'è l'angolo di curvatura righjunghji 90 °, ùn si rompe ancu.À u listessu tempu, stu tipu di bordu hà ancu e caratteristiche di bordu di endurance, cumpresa u pesu ligeru, a resistenza à l'impattu, a trasmittanza di luce alta è i culori diversificati, etc., è hè largamente utilizatu in lumi LED in l'industria di l'illuminazione.

Applicazione di foglia di policarbonate in rilievu

Gamma di applicazioni:

decorazione di schermi interni, partizioni di bagnu, partizioni di balcone, porte di l'armadiu di mobili, etc.


Tempu di post: 27-May-2021

Lasciate u vostru Messaghju