page_banner

nutizie

SINHAI lancia novi prudutti - foglia di policarbonate di bambù.

foglia di bambù-policarbonate

Materiale: 100% foglia di policarbonate cavu à doppia parete trasparente è bambù (canna di canna).

Caratteristiche di u novu disignu di u produttu: Più belli cà i pannelli solari ordinali cum'è partizioni interni.

I tetti fatti di canne ordinarie anu più proprietà eccellenti: a prova di pioggia, a prova di UV, più longa vita di serviziu.

È u fogliu di polibambu hà ancu u vantaghju di anti-corrosione.

Lastra in policarbonato di bambù ideale per a custruzzione di tetti è pareti divisorie, custituita da una lastra piana di policarbonate cavu à doppia parete è bastone di bambù.

U fogliu di policarbonate di bambù hè un fogliu pianu pianu cù bambù naturali o sintetici in l'internu.

I fogli di policarbonate di bambù sò furnuti cù una cinta transpirante nantu à i capi.

foglia di polibambu

I fogli cù stu tipu d'ombra sò esteticamente assai eleganti è offrenu cunfortu veru per copre gazebos è canopies.Sò ancu assai eleganti per creà pareti divisori trà e stanze o in u giardinu induve offrenu refuggiu da u sole è u ventu, facenu spazii è anguli veramente raffinati, sicuri è prutetti.

A vita cù u polybamboo diventerà una passione è un stile di vita sobriu eleganti.

policarbonate, "materiale tecnulugicu" d'altu rendiment bambù "materiale decorativu" hè sempre stata utilizata com'è ombrezza per a custruzzione di partizioni è tetti situati in parchi, giardini, terrazze è spiagge.

L'unione di i dui elementi porta enormi benefici chì si capiscenu subitu : prutezzione è dunque più durabilità di e canne di bambù, resa estetica di policarbonate in i stanze grazia à a trasparenza chì valorizza u pruduttu, facilità d'usu è resistenza.

I fogli di policarbonate, generati cù un prucessu di estrusione è fatti cù a megliu qualità di granule vergine di u tecnopolimeru termoplasticu, permettenu di ottene una produzzione cù u più altu rendiment in termini di trasparenza, ligerezza è resistenza.

U policarbonate per l'applicazione di l'additivu anti-UV resiste à l'invechjamentu è l'ingiallimentu per più di 10 anni.

Grazie à e so caratteristiche, u prezzu bassu è a stallazione simplificata, i fogli di policarbonate multiwall twinwall sò stati rimpiazzati i materiali tradiziunali di custruzzione è di copre per decennii.

A facilità cù quale i fogli di policarbonate di bambù sò fissi è muntati anu incuraghjitu più è più utilizatori à salvà risorse è soldi per i travaglii di picculi calibre, cuminciannu à auto-assemble e so strutture di policarbonate.

tdh

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di Postu: Feb-21-2022

Lasciate u vostru Messaghju