page_banner

nutizie

Fundatu in u 2001, SINHAI hè stata impegnata à a produzzione di fogli di policarbonate è accessori di muntatura di fogli per 20 anni.Hè statu vindutu à più di 100 paesi stranieri da i grandi fabbriche domestiche in u nordu è hè statu bè ricivutu in casa è à l'estero. Unanimamente elogiatu da i clienti.
polycarbonate-sheet-customer-reviews

Allora cumu si SINHAI cuntrullà a qualità per ottene l'elogi unanima di tanti clienti?In seguitu, vi presentà cumu SINHAI cuntrolla a qualità.

 

A cumpagnia SINHAI hà un squadra tecnicu prufessiunale, da ingredienti, pruduzzione, imballaggio è trasportu, tutti anu un strettu cuntrollu di qualità.
policarbonate-sheet-control di qualità

Prima di tuttu, u dipartimentu di l'acquistu di SINHAI accattatu rigurosamente materie prime impurtate. I materiali virgin bayer makrolon / sabic lexan ancu utilizati in a produzzione di fogli ùn sò mai mischiati cù un pezzu di rifiuti.

Allora in u prucessu di produzzione, i tecnichi monitoranu a temperatura di a macchina 24 ore à ghjornu, per quessa chì i platti prudutti ùn anu micca prublemi di differenza di culore.

U tecnicu misura u bordu ogni ora.A tolleranza hè in un intervallu raghjone: ± 3%.

Strictly cuntrullà a misura di spessore di foglia. Lunghezza è larghezza secondu i bisogni di i clienti.

Ci sò rapporti prufessiunali di u produttu per e caratteristiche di u produttu, è ogni volta chì a produzzione hè finita, i campioni seranu verificati da i tecnichi per vede s'ellu e diverse prestazioni rispondenu à i standard.

A film protettiva hè liscia, è i burrs è i detriti sò puliti.Ùn ci hè assolutamente micca scratch nantu à a superficia di u fogliu.
foglia di policarbonate piatta

A causa di u monitoraghju tecnicu di u prucessu di pruduzzione di SINHAI, a foglia di policarbonate prodotta da SINHAI hà una durata di vita abbastanza longa senza prublemi di qualità, è hè assai elogiata da i clienti in casa è in l'esteru è riacquistata.

Benvenuti à a vostra dumanda nantu à i fogli di policarbonate, simu in linea 24 ore à ghjornu per risponde à tutte e vostre dumande.

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di post: 05-05-2021

Lasciate u vostru Messaghju