page_banner

nutizie

foglia di tavulinu in policarbonate solidu

In questu stadiu, ùn deve micca rilassate a nostra vigilanza contr'à l'epidemie è u virus. Avemu sempre da piglià misure protettive.A maschera crea una barriera protettiva trà l'omu è i virus.Puderà efficacemente impedisce è resiste à u cuntattu direttu trà u virus è e persone, è impedisce chì u virus si sparghje per a bocca è l'aria di u corpu quandu e persone sò in cuntattu strettu cù e persone.

visu in policarbonate

U fogliu anti-epidemicu sò usati in i lochi publichi è u tavulinu di l'uffizii, è i fogli sò posti nantu à u desktop, chì hè simplice di stallà, risparmià i costi, è assicura un ambiente di travagliu sicuru per tutti.

I divisori di tavulinu di plastica trasparenti sò una opzione faciule è assequible per dividisce qualsiasi tavola di cunferenza o spaziu di travagliu.

Questi divisori di tavulini nidificabili persunalizabili in policarbonate dividenu uniformemente un tavulinu.A causa di i so slot interlocking, i divisori restanu dritti senza bisognu di supporti di muntatura o pinze.Questi divisori di tavulinu sò fatti di policarbonate chjaru è resistente à a rottura per un campu di visione cumpletu.
I divisori di tavulinu in policarbonate sò dispunibuli in larghezza da 6 "à 95,5" per adattà praticamente ogni tavola rotonda, quadrata o rettangulare.I pannelli di dimensioni persunalizati sò ancu dispunibili nantu à dumanda.

U policarbonate offre un impattu maiò è resistenza à u focu versus divisori acrilichi.

Scudo contr'à e gocce è rispetta i requisiti di distanzamentu suciale in l'uffizii o in e scole

uffiziu-tavula-foglia di policarbonate

Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd.hè una impresa impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a trasfurmazioni è a vendita di fogli di policarbonate plasticu (PC) di ingegneria polimerica.U sistema di produttu di a cumpagnia hè riccu.I prudutti principali sò foglia di policarbonate cavu, foglia di policarbonate solidu, foglia di policarbonate ondulata, foglia speciale di canopy di vittura PC, etc. À u listessu tempu, attraversu i sforzi incessanti di i tecnichi di a cumpagnia, u fogliu di PC anti-fog, u fogliu d'isolamentu termicu di PC, Foglia antistatica per PC, foglia indurita per PC, foglia ignifuga è altri prudutti novi di serie di policarbonate PC.

baoding-xinhai-plastic-sheet-co.,ltd

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu di fabbrica: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di posta: 22-lugliu-2021

Lasciate u vostru Messaghju