page_banner

nutizie

foglia di policarbonate anti-fog

 

A foglia di policarbonate anti-fogging agricula in policarbonate hè stata largamente usata in i materiali di copertura di serra.In più di a so trasmittanza di luce d'alta qualità, a resistenza à l'invecchiamentu, a resistenza à l'impattu, u pesu ligeru, a trasfurmazioni faciule, a bona preservazione di u calore, etc., hè più eccellente In u mondu attuale, ogni tipu di materiale di illuminazione hè un effettu anti-nebbia. .

Foglia di PC anti-fog drop: rende a serra trasparente, conserva u calore è durabile.

In i serre agriculi, a diffarenza di temperatura trà l'internu è l'esternu pruvucarà u vapore d'acqua per cundensà nantu à i mura è i tetti in a serra, furmendu picculi gocce.Questu reduce a transmittance di a luz di u sole, più più cundensazione cù u tempu.I picculi gocce caderanu è dannu a pianta, facendu chì e foglie verdi di a pianta giallu.

foglia di policarbonate solidu anti-fog

 

Anti-fogging Stu tipu di foglia di policarbonate ùn hà micca solu tutte l'eccellenti proprietà di u fogliu di policarbonate ordinariu, ma ancu pò impedisce a nebbia, ancu s'ellu l'umidità in l'aria, pò esse cundensatu uniformemente in picculi gocce d'acqua distribuite nantu à u fogliu, longu u slope (A direzzione di e coste di piastra) slide à a riva, per ottene l'effettu di anti-fogging.

Dopu chì l'effettu anti-fog hè ottinutu, pò riduce e malatie di i culturi in a stanza è migliurà u rendiment di trasmissione di luce.Serà migliuratu significativamente.

 

policarbonate-serre

 

Baoding Xinhai Plastic Sheet Factory, un ISO 9001, certificatu SGS, spicializata in u sviluppu è a vendita di policarbonate (lexan, PC) foglia ondulata solida cava è accessori relativi. Dapoi u stabilimentu di a fabbrica in u 2001, avemu stabilitu una reta di vendita è agenzia matura. .Our fogli di polycarbonate curriri in mare di 100 paesi cumpresi USA, Peru, Australia, Colombia, Giappone, Sri Lanka, Francia, Spagna, Filippine, UK, Canada, Italia.

baoding-xinhai-plastic-sheet-co.,ltd

 

Prudutti principali: foglia di policarbonate à doppia parete, foglia di policarbonate multiparete, foglia di policarbonate a nido d'ape, foglia di policarbonate solidu, foglia di policarbonate smerigliata, foglia di policarbonate in rilievo, policarbonato ondulato, profili PC & alluminio, ecc.

catalogu di fogli di policarbonate

 

Sè vo site interessatu in u fogliu di materiale di policarbonate, pudete cuntattateci in ogni mumentu, a priscinniri di culore, taglia o esigenze speciali, pudemu scuntrà i vostri bisogni.È avemu statu focu annantu à a pruduzzione di fogli di policarbonate per 20 anni, cù una garanzia di qualità assoluta.

Email:info@cnxhpcsheet.com

Indirizzu di fabbrica: zona Lotus, Baoding City, Pruvincia di Hebei, Cina


Tempu di post: 24-ghjugnu-2021

Lasciate u vostru Messaghju