page_banner

nutizie

foglia di policarbonate-solidu-tettu

U metudu di stallazione è e precauzioni relative di u PCfoglia di policarbonate solidu:

1. Quandu si stallanu u fogliu solidu di policarbonate, a film protettiva nantu à a superficia di u bordu di u fogliu solidu di u pc deve esse elevata da circa 10 cm, in modu chì u sigillante neutru è ufoglia di policarbonate solidupò esse ligatu per ottene un effettu impermeabile megliu.

2.In ordine per prevene espansione termale è cuntrazzioni friddu, almenu 10MM gap espansione deve esse riservatu à u joint trà i dui fogli (span in 2M) quandu stallà u fogliu solidu policarbonate.Per installazioni cù grandi spazii, l'espansione riservata è u spaziu di cuntrazione hè determinata da u coefficient di espansione termale di u fogliu solidu di PC.

3.Dopu chì u fogliu solidu di PC hè stallatu, strappate a superficia (double-sided) film protettivu in una settimana.

4.If hè necessariu di punch fori direttamente nantu à ufogliu solidu di policarbonatedurante a stallazione, u diametru di u pirtusu hè generalmente 50% più grande di u diametru di u bullone.Bolts cù una testa più grande di u diametru di u pirtusu deve esse usatu, è i pads impermeable deve esse aghjuntu.

5.When installà, i bulloni ùn deve esse troppu strettu, altrimenti u fogliu solidu di policarbonate sbuchjarà è i prublemi impermeabili saranu.

6.U plastificante DOP in a gasket PVC è i sustanzi chimichi in certi gaskets di gomma dannu u fogliu solidu di PC dopu u cuntattu cù u fogliu di PC solidu, perchè ùn pò micca esse usatu.Hè cunsigliatu à aduprà gomma EPDM, gomma Siliconer è Neoprenerubber.Se ùn avete micca una guarnizione propria, preferite micca usà, o romperete a foglia di policarbonate solidu, rumpia.

7.For stallazione cù sealant, neutru Silicone, sealant serie neutru (tippu alcolu, Toshiba) o doppia-sided nastri waterproof pò esse usatu.

8.In più di esse usatu per l'impermeabilizazione, a cinta impermeable à doppia faccia pò ancu esse usata cum'è materiale di cuscinettu trà u fogliu è u quadru.A maiò parte di i nastri bifacciali sò distruttivi per i fogli di PC.Per quessa, hè necessariu di sceglie una cinta chì ùn dannu micca ufogliu solidu di PC, cum'è a cinta impermeabile butilica da u Giappone.

9.U fogliu solidu di policarbonate hà una film protettiva in i dui lati, è a film protettiva di a superficia di trattamentu anti-ultraviolet hà un logu stampatu, è questu latu face u sole quandu hè stallatu.

Nome di a cumpagnia: Baoding Xinhai Plastic Sheet Co.,ltd
Persona di cuntattu: Sale Manager
Email: info@cnxhpcsheet.com
Telefono: +8617713273609
Paese: China
situ web:https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di post: 31-mar-2022

Lasciate u vostru Messaghju