page_banner

nutizie

Fornitore di fogli di policarbonate
Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd produce principalmente fogli di policarbonate solidu, foglia di policarbonate cava, foglia ondulata di policarbonate, foglia di policarbonate in rilievu, foglia di policarbonate smerigliata, foglia di policarbonate di cristallo, pruduttu patentatu.foglia di polybambu;

Colore di u fogliu di PC:foglia di policarbonate trasparente,foglia di policarbonate marrone, foglia di policarbonate biancu latte, foglia di policarbonate di fuliggine, foglia di policarbonate rossu, foglia di policarbonate nera, foglia di policarbonate blu lacu, foglia di policarbonate verde erba, foglia di policarbonate frosted.

Spessore di foglia di PC: 0.8mm-18mm,

Spessore di foglia cava di PC: 2.8mm-20mm;

Grade ignifugo di foglia di PC: Grada B

Larghezza di produzzione di fogli di PC: normale 2100MM;A durata di produzzione di fogli di PC ùn hè micca limitata

Periudu di garanzia di u fogliu di PC: 10 anni di garanzia, 5 anni di garanzia, 3 anni di garanzia

Diversi aspetti di u sensu cumunu di mantenimentu di foglia di policarbonate:

Pulizia è mantenimentu difoglia di lexan:A pulizia regulare secondu u metudu currettu è l'arnesi adattati di u fogliu cavu di policarbonate pò allungà a vita di serviziu di u fogliu di pc.

U almacenamentu è u trasportu di pfoglia d'olicarbonate: Evitate di mette uggetti pisanti nantu à u fogliu di pc durante u trasportu, è ùn toccu micca u fogliu cù sharps.Coil loading è unloading bisognu à aduprà machini, o aduprà u trampolinu veiculu à scaricare cù cura è ligeramente.Inoltre, u fogliu di PC ùn deve esse espunutu à l'esternu per u almacenamiento, è deve esse postu in un locu frescu.

Precauzioni di pulizia per pfoglia d'olicarbonate:

Ùn pulisce micca o pulisce a foglia di policarbonate cù alkali forte, è ùn pulisce micca a superficia cù un pannu duru seccu o una spazzola dura, per evità u fenomenu di pulling.

Ùn hè micca permessu di utilizà butyl cellosolve è solu suluzione isopropilica per pulizziari u fogliu di pc cù prutezzione UV.

Solventi di pulizia suggeriti: alcolu assolutu, etere di petroleum (bp), etanu, conan.Per evità u cuntattu cù sustanzi chimichi incompatibili.

Precauzioni per ufoglia di policarbonateinstallazione:

Quandu si stallanu, u latu di u fogliu di u PC cù u logu di prutezzione UV deve affruntà versu l'esterno.

Tutte l'estremità vacanti di a foglia di policarbonate duveranu esse sigillate cù una cinta d'aluminiu prima di a stallazione.

Dopu chì a custruzzione hè finita, i sundries nantu à upolicarbonate alveolarefoglia deve esse pulita.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di post: 10-ghjugnu-2022

Lasciate u vostru Messaghju