page_banner

nutizie

foglia di tenda in policarbonate

Tramindui u fogliu di policarbonate solidu è u fogliu di policarbonate cavu ponu esse aduprati cum'è tenda, perchè e materie prime di u fogliu solidu di policarbonate è u fogliu di policarbonate sò tutti i materiali polimeri di policarbonate, sia u fogliu di policarbonate solidu sia adattatu o u fogliu di policarbonate cavu. hè adattatu, avemu bisognu di cunsiderà a dumanda attuale.
Prima, chì hè a diffarenza trà i dui?
Foglia di policarbonate soliduawning: struttura ferma, bona trasmissioni di luce, relative à a capacità portante è a resistenza à l'impattu di u fogliu, u prezzu hè relativamente caru.
Foglia di policarbonate cavatenda: struttura cava, trasmissioni di luce povera, qualità di u bordu di luce, bonu effettu d'isolamentu di u sonu, bonu effettu d'insulazione termale, è prezzu relativamente bassu.
Siconda, scegliemu u piattu adattatu secondu i bisogni specifichi.
1.Se avete bisognu di una bona trasmittanza di luce, pudete sceglie u fornitore di fogliu solidu di policarbonate di China, Spessore: 0.8mm-18mm per a scelta, chì hà una alta trasmittanza di luce è a sicurità.
2.If avete esigenze forti per l'insulazione termale è l'insulazione di u sonu, sceglite un fogliu di policarbonate cavu, chì hè più adattatu chì un fogliu di policarbonate solidu.
In ogni casu, sè vo vulete cunsiglià, ricumandemu una foglia di policarbonate solidu.
Prima, capiscenu a foglia di policarbonate solidu.
Lamina solida di policarbonate(cunnisciutu ancu com'è fogliu solidu di PC, foglia di policarbonate di lexan, vetru infrangibile, foglia di policarbonate flat ) hè un policarbonate o policarbonate plasticu d'ingegneria d'altu rendiment - Trasformatu cù l'acidu.
①Resistente à l'impattu, infrangibile, centinaia di volte più forte cà u vetru temperatu è l'acrilico, cù una bona durezza, sicurezza, effetti antifurtu è a prova di balle.
②Hè boni caratteristiche, cum'è arcu tondu, bendable, bona lavorabilità, plasticità forte, perforazione, tagliu in forma speciale è pò esse curvatu in arcu, semicircle, etc. secondu i bisogni attuali di u situ di custruzzione.
③U materiale hè ligeru è faciule da manighjà: u pesu hè solu a mità di quellu di u vetru, chì risparmia tempu è sforzu in u trasportu è l'installazione, è hè cunvenutu per a gestione di a custruzzione.
④ Resistenza à l'intemperie è illuminazione eccellente: SuperficieLamina di policarbonate di prutezzione UVcù a radiazione anti-ultraviolet à longu andà, un bonu effettu di illuminazione, pò salvà assai costi di risparmiu d'energia.
Allora, dopu à l'intruduzioni, pensate chì u fogliu di policarbonate solidu hè più adattatu per awning!
Foglio di plastica Baoding XinhaiCo., Ltd. hè una impresa impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a trasfurmazioni è a vendita di fogli di policarbonate plasticu (PC) di ingegneria polimerica.A cumpagnia hà un sistema di produttu riccu. I prudutti principali sò fogli solidi di PC, fogli cava di PC,foglia di policarbonate in rilievu,Foglia industriale di PC,Foglia di publicità di scatula luminosa per PC,Piastrelle ondulate PC, ecc.À u listessu tempu, attraversu i sforzi incessanti di u staffu tecnicu di a cumpagnia, u fogliu di l'isolamentu di u calore per u PC è u fogliu antistaticu di PC sò lanciati di novu.Foglia indurita per PC,fogliu di pc anti-fog,foglia di policarbonate anti-scratch, foglia ignifuga,foglia di bambù di policarbonateè altri prudutti di policarbonate serie PC.
A cumpagnia aghjusta u revestimentu UV nantu à a superficia di u fogliu di pc gratuitamente, perchè a vita di serviziu di u policarbonate pò ghjunghje à più di 15 anni.

foglia di tenda in policarbonate
Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di Postu: Apr-15-2022

Lasciate u vostru Messaghju