page_banner

nutizie

GIORNU INTERNAZIONALE-TRAVAILU

Baoding Xinhai Plastic Sheet Co.,Ltd.augura a ghjente in u mondu un felice ghjornu di u travagliu.

A cumpagnia SINHAI si tratta principalmente di foglia di policarbonate cavu, foglia di policarbonate solidu, foglia di policarbonate in rilievu, foglia di policarbonate ondulata, foglia di policarbonate di bambù.

Frà elli, u fogliu di policarbonate cavu di policarbonate include ancufoglia di policarbonate twinwall,foglia di policarbonate multiwall,foglia di policarbonate alveolare.

Ancu s'è u costu di fogli di policarbonate di dui strati hè bassu, pudete dumandà: in quale circustanze duvete sceglie un fogliu di policarbonate multi-layer?

Vi dicu a risposta sottu.

U spaziu di foglia di policarbonate hè troppu chjucu, l'altezza hè troppu corta, u quadru di supportu hè troppu magre, o u materiale d'insulazione hè veramente criticu per u sustegnu di l'insulazione termale è sonu.

A vita di serviziu di u policarbonate dipende da a capa superiore, micca u nùmeru di strati, cusì u fogliu di policarbonate multiwall ùn porta assai benefiziu à a vita di serviziu.Solu u canopy cù un arcu arcu mintuatu in u terzu articulu sopra À u cuntrariu, affetta l'expectativa di vita.

U scopu di sceglie un fogliu di policarbonate multiwall ùn hè nunda più cà l'insulazione di u calore è un sustegnu forte.Quanti prupietarii di u sole chì avete stallatu in u passatu hà dettu chì l'insulazione o a forza ùn hè micca abbastanza.Avà cresce u costu di sceglie s'ellu u fogliu di policarbonate multiwall hè costu-efficace.

Se a listessa quantità di materiale hè aduprata, fate solu dui strati di u materiale per a foglia di policarbonate multiwall.U vostru muru di foglia hè più grossu ?L'ingrossu di u muru di foglia hè veramente benefica per a vita di serviziu.Per quessa, hè cunsigliatu di sceglie un fogliu di policarbonate multiwall invece di un fogliu più grossu.

U più pupulare hè a foglia di policarbonate di 8 mm à quattru pareti, a foglia di policarbonate di 10 mm di multiparete, a foglia di policarbonate di 12 mm di multiparete,Lastra di policarbonate multiparete da 16 mm,Lamina di policarbonate da 20 mm.

Sè site interessatu à u nostru materiale di ingegneria di prutezzione di l'ambiente foglia-foglia di policarbonate, sentite liberu di cunsultà.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di Postu: Apr-26-2022

Lasciate u vostru Messaghju