page_banner

nutizie

policarbonate-foglia-internu

As fogli di policarbonateDiventa di più in più populari in l'industria di a custruzione, certi pirsuni si dumandanu: "Puderanu i fogli di policarbonate esse usatu in casa?Hè sicuru?"

Avà vi diceraghju chì i fogli di policarbonate ponu esse aduprati in l'internu, micca solu belli, ma ancu materiali low cost, sicuru è ecologicu, è ponu esse usatu cun fiducia.

I fogli di policarbonate ponu esse chjamati "materiali di luce suave in l'edificazioni".

L'usu più cumuni diserra in foglia di policarbonate.I vantaghji di l'ombra è a prutezzione di a pioggia, l'insulazione di u calore è a trasmissione di luce, sò diventati unu di i materiali di illuminazione ideali per a decorazione architettonica in l'ultimi anni, è sò stati largamente utilizati in u mondu.

Lamina di policarbonate chjamatafoglia di PC, chjamatu ancufoglia di lexan, foglia di makrolon, hè principalmente fatta di polimeru di policarbonate attraversu u prucessu di estrusione.T'hà i vantaghji di altu transmittance luce, altufoglia di policarbonate di resistenza à l'impattu, pesu ligeru, bonu insulazione acustica, forte resistenza à u clima, bona ritardanza di fiamma, è resistenza UV.Hè una foglia di plastica d'alta tecnulugia, cumpleta, risparmiu d'energia è ecologica.

In cunfrontu cù u vetru ordinariu, a trasmittanza di luce di u policarbonate pò ghjunghje à u 89%, è a forza d'impattu hè 250-300 volte quella di u vetru ordinariu.Un revestimentu anti-ultraviolet (UV) è un trattamentu anti-condensazione facenuLamina di policarbonate di prutezzione UV, insulating termale è anti-fog, bluccà i raghji UV di passà, prutegge opere d'arte preziosa è esibisce da danni UV.A gravità specifica hè solu a mità di quella di u vetru, è a funzione di pesu ligeru salva u costu di u trasportu, a manipulazione, a stallazione è i frames di supportu.

U fogliu di policarbonate righjunghji u standard naziunale di flame-retardant grade B, cù un altu puntu d'auto-ignizione, autoestinguendu dopu à abbandunà u focu, ùn hè micca generatu gas tossicu quandu brusgia, è ùn cuntribuisce micca à a diffusione di u focu.

U grossu hè generalmente 2.8mm-20mm, 0.75mm-18mm, 0.75-3mm.

Strutturi cumunimenti usati sòfoglia cava di policarbonate, foglia di policarbonate alveolare,fogliu solidu di policarbonate, foglia di policarbonate in rilievu, èfoglia di policarbonate ondulata.Un fogliu strutturale cava adattatu pò esse sceltu secondu e diverse parti d'usu è esigenze funziunali.I culori sò trasparenti, biancu latti, lacu turchinu, erba verde, marroni, rossi, neri, gialli, etc. Specificazioni di u culore ponu esse persunalizate secondu i bisogni di l'usu.

I pannelli di policarbonate ponu riflette diverse trasparenza è differenze in a trasparenza, perchè u sensu di u spaziu, l'atmosfera, l'effettu di luce è a privacy ponu avè formule currispondenti.

I fogli di policarbonate sò spessu usati in giardini, lochi di divertimentu, decorazioni esotiche è padiglioni in lochi di riposu, dicurazione interna è esterna di edifici cummerciale, cortina di cortina di edifici urbani muderni, etc.

Nome di a cumpagnia:Baoding Xinhai Plastic Sheet Co., Ltd

Persona di cuntattu:Manager di vendita

E-mail: info@cnxhpcsheet.com

Telefonu:+8617713273609

Paese:Cina

situ web: https://www.xhplasticsheet.com/


Tempu di post: May-10-2022

Lasciate u vostru Messaghju